Tuesday, November 3, 2009

HARI YG BOLEH DIKIRA SENGAL...HUHUHU

AL-Kisah......

Nk jdi crita..pg 3/11/09 tu aku bgn awl dh..pkl 6.30 mira dah call kjt bgn...aku pon bgn la,solat, gosok gg n bsh muka..then capai nota Math utk kali terakhir sblm aku jwb paper tu...punya kusyuk smpai terlena semula...huhuhuu..."aku bukanlah superman, aku juga bisa nangis"fon aku berbunyi...angkt2 k.long(stdy prtner) jerit..cepat!!!...aku pon dgn mamainya ye kan jer...huhu..dgn tenag capai tuala trus ke blik air...kuar jer blik air tgk dh kol 9.05am...siap2 suma 9.15am grk dri umah....smp2 MFI (muka confident jer)tgk lengang jer keadaan sekitar dewan.."dak2 ni mmg truk la,exm pon dtg lmbt"kta aku dlm hti..huhu...smp kt tngga dewan,aku punya la meyandar smbil menanti stdnt lain dtg,tergrk hti nk tgk slip exam...ank mta tertumpu pada msa paper mula...maaaaaakkkkk aiii...aku silap tgk masa utk paper tu...rupanya exam mula pkl 9.00am...hahahahahaha....aku pe la lgi ,belari msuk dwn,tergmam kjap tgk suma ngh kusyuk menjwb...huhu..tersipu2 aku msk,mjur yg jga barisan aku tu lec workshop aku MR.Zahurin yg jaga...=) siap kna perli lgi.."hai,lena tido "hehehe...dh la seat aku depan skali...suma pndng aku msa berjln ke tmpt aku...maluuu siot...=P , dh ddk bkn leh jwb lgi...masih terKaSIma dgn kejadian tdi..dlm 15mnt bru tenang...ALhamdulillah suma selesai dgn jayanya..aku dh cuba jwb per yg aku blaja...tgu result jer nt..huhuhu...thnks sudi baca criter Pak Pandir Bndr Baru Bangi (^-^)

4 comments:

  1. hahahaha.. opss sowi.. tergelak... hehehe.. ptot la kat fb tulis amir sengal arini.... hahaha...

    ReplyDelete
  2. tu la dok ingat buah ati je kot,,,nasib baik perdana hall tak runtuhhh,,,dilanggar garuda

    ReplyDelete
  3. anon::elerrrr
    nana::ha3 stuju3!!! dok igt buah hati smpikan exm kul 9 pon tak prasan..hahaha..siap terkesima tuh

    ReplyDelete
  4. amir::ade org ajar..sti ah blh jwpb kan3??

    ReplyDelete